Vinst nr2

Lovelii! Okej, ska varna er - finns risk för att det kan bli ett gnälligt inlägg! Vi vann med 5-2 idag, jävligt skönt om jag får säga det själv. Nu är vi pågång på riktigt! Yeees. Har spelat halv i helgen - och jaa, det gick ju som det gick inga kommentarer liksom! Nu ligger vi i bussen som vi har gjort typ dom 9 senaste timmarna och är fortfarande inte hemma. Känner en viss bitterhet att Nille och dom får flyga. Jämställdhet var det va? Ska även tillägga att vi delar buss vilket gör att man slår knut på sig själv för att ens få det lite bekvämt. Nåja, nog gnällt! Vi åker ju hem med 4p av 4 möjliga så jag borde ju vara glad, vilket jag är - även om det inte märks. Tjorvigt inlägg om jag får säga det själv! Haha Nämnde jag att jag hatar att åka buss btw? Hö-hö Ska även tillägga att styckeindelning inte fungerar från mobilen! P&K / En trött Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0