Vi vet inte vart vi ska men vi ska komma dit

Shit vad roligt jag har haft dom två senaste helgerna! Helt sjukt faktiskt. Går runt med ett leende på läpparna i stort sett hela tiden bara för att jag haft så kul. Helgen var faktiskt jävligt random. Var med mina bästa girls, bastade och härjade på EN HEL DEL. P-18 var där och fan vilka roliga människor ändå, sånna som man aldrig umgås med annars. Men fan vad roligt jag hade! Eller vad säger ni? Ida, Elin, Julia, JENFI? ;-)

Hade en bild från helgen, vet inte om nån annan knäppte heller?
Här har ni den iaf ;-)


Kaptenerna!

 

Gjorde även min egna startelva under kvällen, de ni ;-) ha-ha, sjukt kul iaf!


Favorit i repris snart då?!

 

Igår & idag har det varit systerdagar. Mysigt och välbehövligt ibland. Hon är så fin min storasyster. ♥

 

Har inte lyckats bli av med min förkylning/halsont ännu + att jag har dragit på mig ögoninflammation! Myyyys.. Så nu ska jag kurera mig och se till att krya på mig till helgen. Söråker kommer upp för dubbelmöte och ska krossas! Wiiie ;)

 

NATTI :-)


Kommentarer
Postat av: Julia

Helt jävla awesome alltså! ;)

2011-03-01 @ 11:45:59
Postat av: Ida Jakobsson

Låter perfekt att de ska krossas ;D Ses snart då!

2011-03-01 @ 13:07:00
Postat av: Ida

AS KUL :) hehe

2011-03-01 @ 14:26:41
Postat av: Jenfi

Det var jävligt kul så länge det varade! ;D Repris absolut, men slutet kan vi göra på ett litet annat sätt! ;-)

Men detdära med startelva, den delen missade jag... :(

2011-03-01 @ 14:57:45
URL: http://jenniferlindbeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0