Torsdag

Hej på er!



Denna vecka har varit väldigt slö och väldigt flottig. Men man lever bara en gång, visst?! Hursomhelst. I måndags var jag med Elin, Ida & Jenfan. Vi bakade en kladdis mös och såg film. Tisdag intog jag och Nollan ryggläge hela dagen + träning kvällen. Igår skola + träning. Idag: Ryggläge, skola & träning. Lika spännande som alltid :-)

Jag har lite av ett problem. Mitt hår.. What to do about it liksom?!
Så jäkla tråkigt alltså. Kort, långt, blond, brun?! Tell me..

Nu ska jag försöka plocka undan i mitt rum. Mamma och pappa har gnällt i typ en månad, är nog dags nu.. ;-) Haha jag sa till Elin precis innan hon gick in i mitt rum "de är lika stökigt som det alltid är". Så gick hon in "Nä, nu är det fan värre än vanligt" Ooooops! ;-)

Btw.. Vill se Riinas frippa nu!

Nåja, ses! PUSS

Kommentarer
Postat av: Julia

Lite kortare än vad du har nu och blont. Superfint på dig ;)

2011-02-10 @ 17:17:11
Postat av: Anonym

Spara längden. Keep it blont. Du är ju typ snart ensam med det i Kalix;)

2011-02-11 @ 14:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0