Slarver

Egentligen skulle dethär inlägget vara väldigt positivt och mysigt. Men nej. Så blir det inte, för jag har lyckats slarva bort min fina älskade Norrbottensring idag.. Har vänt upp-och-ner på hela huset - har t.o.m grävt i varenda sopkorg vi äger. Men jag kan inte hitta den. Jag vet att den har befunnit sig inom husets väggar idag. Så den måste typ ha spolats ner i toan eller nåt. Inte ok. Jag tappar fan aldrig bort nånting, har alltid stenkoll på mina grejer. Därför är det ännu värre! Usch, det skär i hjärtat.. Har haft på mig den varje dag sen 2008-06-30.




Pappa blev less på mitt ivriga letande och skrek tillslut "vi köper en ny, eller vi kan t.o.m köpa två om du vill". Men jag måste hitta den, måste bara göra det.


Nåja. Hade en bra kväll tills jag upptäckte att den var borta. Blev fin i håret igen, åt oxfilé & rösti, träffade Nille för första gången på hela veckan. Och på tal om honom imorgon måste vi ALLIHOPA hålla alla tummar och tår för att dom vinner mot Gustavsberg och går upp i elitserien! :)

Nog för idag, imorgon blir en bättre dag!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0