Rubriktorka?

Vad har hänt sen sist?
Vi spelade två matcher i helgen, en vinst och en förlust. Inte rättvist nånstans, vi skulle ha vunnit båda två. INTE OK! Men vi är fortfarande med. Bilder från matchen här!

Skola igår och idag, igår spelade vi volleyboll på idrotten och självklart vann mitt lag alla matcher! Jag, Jocke, Persson, Anton och Hultbäck - gissa själv vem som var svaga länken.... ;-)

Idag har jag varit på badis med Ida, Milo + några fler mammor med barn! Gud så söta dom är när dom badar alltså. Efteråt fikade vi, precis som när man var liten! Mysigt :)



Imorgon väntar endast en lektion på skolan som börjar klockan 13, skönt med sovmorgon. Sen förhoppningsvis träning om inte kylan stoppar oss. Sen är det kalas för världens bästa storasyster fyller 22! :)

När vi ändå pratar om Ida så hade hon skrivit ett ganska gulligt inlägg om mig, läs det här!

Nåja, nog för denhär gången!
Sköt om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0