Inte vilken onsdag som helst..

..för idag är det världens bästa storasysters födelsedag!
Hipp hipp hurra :-)

Skulle kunna skriva ett mils långt inlägg om hur mycket jag tycker om dig.
Men tror redan att du vet vad du betyder för mig

Hade sovmorgon till klockan ett idag. Vaknade klockan tio, åkte till Ida och åt födelsedagslunch samt bakade lite tårtor. Hade endast en lektion i skolan idag, skönt! Har även tränat i govärmen idag, väldigt friskt ute om jag får säga det själv ;-) Övriga kvällen har spenderats på centrumv. 52 med massa gofika.

 


Tack för alla fina kommentarer jag fick i föregående inlägg! ♥

 

Nåja, dags att lösa lite korsord ;-)
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0