4/2

Igår var det mys på centrumvägen 52! Vilket innebar kycklingfilé, klyftpotatisar, beasås, godis och I rymden finns inga känslor - bra film ;-) Sen sussade jag över där! Myyyys



Bra låt som vi förövrigt tokrockade till på LK ;-)

Idag bär det söderut med bandylaget! Team Hälsingland och Karlsbyheden väntar på att bli överkörda. Nu jävlar brudar! Nu har vi ju fått våra supersnygga rosa mössor, kan ju inte gå annat än bra ;-)


Jennys bild!

Ja när vi lika pratar om bandy så kan jag ju
visa vad vi pysslar med på våra träningar ;-)



Haha ;-)

Nu sitter jag i datasalen på skolan, vi har nyss fikat med klassen! Idag var det Henna som bjöd på fika och det var asgott ;-) Fick även tillbaka Näthandel provet vilket resulterade i 53/54 - inge fel i de liksom ;-)

Nu ska jag avrunda!
Vi ses


Kommentarer
Postat av: Mommo

Vi alla håller tummarna jättehårt för vinst!!!!!!!!

Kram

2011-02-04 @ 11:03:08
Postat av: henna

Vad bra du tyckte det var gott!:D

2011-02-05 @ 17:40:50
URL: http://hennalampinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0