Torsdag elfte augusti

För ganska precis ett år sen föddes världens goaste kille. Max Milo Bergeskans. Go och glad - kexchoklad! Har aldrig träffat ett barn som alltid är så nöjd & tillfreds. Så mycket glädje som Milo gett mig och många fler under senaste året kan jag nog inte ens sätta ord på. Våran lilla smurf ♥















Så idag har vi haft 1-års kalas/namngivningscermoni(?) här på slåtter. Smörgåstårta och tårta, prinsen fick ganska många fina presenter också ;-)

Och sen har jag och Hannah fått turen att bli utsedda som Milos gudföräldrar/faddrar. ♥
Fick ett jättefint tenn-armband, ska visa bild sen, blir så dålig kvalité med webbkameran.


Allt för mig!

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Eve j!

Å vart var smörgåstårtorna köpta?! ;D Visst var dom goda?

2011-08-12 @ 07:49:25
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/
Postat av: Mommo

Jag tycker som du .......... lillprinsen är helt unik.

Kram

2011-08-13 @ 09:02:07
Postat av: Mommo

Jag tycker som du.............lillprinsen är helt unik! Kram

2011-08-13 @ 09:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0