2/8

Hej! Var sjukt trött när klockan ringde imorse, var helt borta. Pallrade mig iväg till jobbet, väldigt seg dag idag. Hade körlektion på lunchen. Träning på rammelberget direkt efter jobbet. Hade endast ätit lite havregrynsgröt under dagen vilket resulterade i en mycket dålig träning av mig. HELT orkeslös, kämpade mig igenom både löpningen och styrkan iaf! Åkte hem och tröck i mig mängder av mat, såg allsång på skansen. Alltså, har inte varit ett big fan av Måns Zelmerlöw tidigare - men hur snygg är han inte?!



Slumrade lite i soffan innan Ida ringde och drog mig ut på en timmes powerwalk, betydligt piggare med mat i kroppen! Så summa summarum så har det väl ändå varit en rätt bra dag idag :) Länge sen en sån känsla infunnit sig.





One Republic - Good Life


Jobb imorgon - ledig torsdag & fredag ♥


snoss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tycker att fler borde tänka som dig. Själv är jag ett stort fan av Måns Zelmerlöw, men även om man inte "älskar" honom måste man ändå erkänna att han är sjukt snygg! :)

kram

2011-08-07 @ 01:46:51
URL: http://amandajeppesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0