Till The World Ends

Godmorgon! Vaknade på morgonen av att världens goaste Milo kom i sängen, då gjorde det faktiskt ingenting att klockan var före nio. Vi busade lite och sen serverades det frukost i form av mannagrynsgröt, bacon, stekt potatis, ägg & mackor, sa jag hade jag hade världens bästa mamma eller hur var det?

Har haft jättesvårt att sova om nätterna hela veckan, ligger och snurrar och vaknar hela tiden. Vilket resulterar att jag pratar i sömnen mer än vanligt. Haha, igår "skrek" jag typ åt Nille. "Vad fan är felet, vad spelar det för roll att dom har sagt nånting? Va, spela roll? SVARA DÅ" Haha, helt sjukt alltså + att jag vaknade av att jag knuffade honom, stackaren ;-) Sickt!


Idag fyller världens bästa Elin år!

GRATTIS GUMMAN! ♥


pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0