So lucky, so strong, so proud

Har äntligen återhämtat mig efter helgen, blev ganska hårt - man man lever bara en gång och den gången är nu va? ;-) Uttrycket "jag vill känna att jag lever" kom från många håll den kvällen, haha roligt!

Åkte till Karlsborg typ vid fyra och när jag kom dit var ingen färdig, lite halvsegt men sen körde vi! Kom massa mer folk, presentutdelning och vi försökte oss på att spela spel - utan någon större framgång ;-)

Jag, Elin & Jenfi skämde ut oss lite, say no more?! haha.. Sen droppade det in ännu mera folk, sen var jag och Sara PÅ bordet helt plötsligt, inte under?! och Jenfi, jaa vad gjorde du? ;-) Kanske här det spårade lite.. Helt plötsligt var vi typ bara 10 pers kvar och klockan var typ 4? Var tog timmarna vägen liksom? Haha, jag och Mardakin satt ihop i stort sett hela kvällen, men jag gillare ;-) Sen bastade vi och badade kall badtunna, haha!

Var väl hemma kanske klockan sex, somnande som en stock ;-)

Repris, när?!




Tack och adjö!

Kommentarer
Postat av: Anonym

PÅ bordet är bättre än under! OCH jag tycker vi passar bra ihop!! ;-) puss! OCH kul hade vi :-)

2011-04-11 @ 21:08:00
URL: http://saraamardakin.blogg.se/
Postat av: Jenfi

Ja vad gjorde jag?! Jag undrar det med! ;-) Och reprisen tar vi snarast möjliga! :-)

2011-04-12 @ 18:47:42
URL: http://jenniferlindback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0