If you want it you can get it for the rest of your life

Heeeej hallåååå!

Gym imorse, i vanlig ordning, lika tråkigt som alltid. Gick på rullbandet i en halvtimme sen fick det vara nog! Ska på Flow Comb ikväll och jag tror jag behöver alla krafter jag äger och har då, sickt jobbigt.

Lunchade på lyktan med mamsen, storasyster och Milo idag :-) Mysigt.



Hade som sagt min sista engelska lektion idag, och jag hade inte gjort allting i onödan, himla duktig jag är alltså ;-) Nu har jag precis landat hemma. Ska öppna matte & administrationsböckerna strax, prov imorgon..

Men det är faktiskt okej. För det är fredag imorgon=mys, sen lördag= jaa vad gör vi? ;);), söndag= chill, MÅNDAG=RIINIS ♥


Senaste bilden på oss, hihi.
Uppsala -09 :-)


puss och snoss

Kommentarer
Postat av: riinis

Skulle kalla den här bilden en oldie, så olik ;-) SES OM 3,5 DAGAR FINA DU!

2011-04-14 @ 17:55:31
URL: http://riinaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0