Hundpratare

Mamma har varit till en hundpratare med Foppa.
Helt sjukt läskigt detdär är alltså!

Hursomhelst.

Foppa undrar vars den nya hunden är, när den ska komma? Och vars Totti har tagit vägen, det är så tomt utan honom och han kände sig så trygg med Totti men är mycket osäkrare nu.

Han tycker att det är något med tavlan i vardagsrummet, den hänger snett.

Han tycker att vi stressar alldeles för mycket hemma. Att det är en konstig, kal känsla hemma hos oss. Han är rädd att åka bil för att vi alltid stressar iväg.

Så frågade kvinnan vad han tyckte om Milo, då sa han att han tycker om honom men att han blir svartsjuk och vill gärna vara i centrum och sitta i famnen han med. Så tyckte han även att Milo var väldigt mörk i sina färger och såg nästan lite samisk ut ;-)

Jeppe tyckte han jätte mycket om, det var typ hans favorit.

Ida tyckte han också om. Och så sa han att han ser hur ont hon har i höger höft (fattar ni hur sjukt detta är?!).

Om mig.. Han tyckte att jag hade en mörk och konstig energi.... (HUNDJÄVEL)



Haha, det var väl typ de! Förstår ni hur läskigt det är. Sjukt alltså ;-)


Foto: Malin Persson


PUSS

Kommentarer
Postat av: emma

Vars finns det sånna hundpratare?? :D

2011-04-28 @ 23:22:44
Postat av: Emmelie

Blev nyfiken jag med.. vart finns denna hundpratare? skulle vara kul att ta med min hund dit :)

2011-04-29 @ 12:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0