Update

Tjenis! Tänker inte sammanfatta vad som hänt dom senaste dagarna. Det vet ni nog redan. Stockholm var iaf GREAT! Gröna Lund ♥ Åkte frittfall igen, fan vad jag är duktig. Karuseller måste nog vara det bästa jag vet, jag tror fasiken det. 


Den där åkte vi i Florida, sjukt rolig! Du fick själv välja vilken låt du ville lyssna på under åkturen och så filmade det under hela åkturen så det blev typ en musikvideo sen, sjukt coolt! :)

Idag har hjärtat åkt iväg till Vänersborg, nu börjar bortaresorna. Trist att vara ifrån varandra.

Har börja se Grey's igen, det är fan världens BÄSTA serie! Förmodligen dimper säsong 5 ner i brevlådan idag, love it! Skola till 13.30, sen jobb till 18 och efter det ska jag nöta.

Kände att detta blev ett jäkligt rörigt inlägg, så slutar här!

TAKE CARE

ps.
brakfest snart eller? har ju faktiskt fyllt år ;)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nog är jag på! :)

2010-09-10 @ 11:07:34
URL: http://jenniferlindbeck.blogg.se/
Postat av: iddde

FYFAN LINA. Skulle ALDRIG. ALDRIG sätta mig i dendär :) och jag är också på! lätt!

2010-09-10 @ 12:27:06
Postat av: Lina

GREAT tjejer! ;)



Haha, svinroligt ju!! du måste övervinna dina rädslor så du kan åka med oss ;);)

2010-09-10 @ 13:28:10
URL: http://linabergeskanstano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0