Träning

Ni som vill läsa om vad vi gjorde på träningen forsätter, ni som inte vill slutar nu.
Till och börja med så måste jag säga hur otroligt roligt det är att komma till träningen och så är vi jag + 2 till, lovely! Elleeeeer? Först joggade vi i Franssons takt (max, typ..) för att bli lite varm.
SEN:


Skridskohopp 4 x 20
Enbenshopp 4 x 20 (två gånger varje ben)
Utfallssteg 4 x 20
Benböj rygg mot rygg 4 x 10
Sidohopp 6 x 20 (Tre på varje sida)
Maxlöpning 5 x 100meter

och då, när vi redan var slutkörda säger min söta pappa;

"nu ska vi gå in och hoppa i ishallen"

YEEEES vad roligt! eller?

Så hoppade vi och skuttade lite där och efter
det avslutade vi med situps i omklädningsrummet.

Får väl se det från den ljusa sidan att jag, Fransson och Jenfi
kommer vara vältränade som FAN!

Men, LINA + TRÄNING = SANT

Vad har ni gjort idag?
;)

SIMMA LUGNT

Kommentarer
Postat av: Iddee

Ååh. vill också. Jag kommer vara skit dålig jämfört med er ;/

2010-09-23 @ 21:38:56
Postat av: Jenfi

Haha,trodde att det bara var jag som tyckte tempot var högt! ;) Men vågade inte säga något så att ni inte skulle tro att jag var dåligt tränad! :) hehe

2010-09-23 @ 22:28:29
URL: http://jenniferlindbeck.blogg.se/
Postat av: jonas men väljer att vara anonym

jag vågar inte träna med er, ni är ju monster

2010-09-26 @ 00:28:00
URL: http://rrregina.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha men ge dig, du har ju muskler utav stål ;)

2010-09-27 @ 09:13:45
URL: http://linabergeskanstano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0