Överraskningspartyyyy

Nu var det ett tag sen, igeeeen.
Dethär med regelbunden uppdatering är inte min grej.

Det enda som är värt att nämnas sen sist är överraskningsfesten mina vänner hade fixat iordning till mig. I Lördags var det. Hade jobbat 10-15 och kom hem lagomt less och trött, hängde med pappa ut på en löprunda. Var hemma kring fyra igen och mamma hade sagt att vi skulle på middag till I&R 16.30. Tänkte att jag inte ides göra mig iordning för vi skulle ju bara dit. Men mitt i allt så sa mamma "lilla vännen nu ska du få ta på dig den här" och kom med en ögonbindel mot mig. Blev typ irriterad, för det första som gick genom mitt huvud var ju att det var dom + Ida och Ronny som skulle göra nåt med mig.

Så ledde hon ut mig till en bil. I bilen hörde jag flaskor klirra och så sa en mansröst att det var obligatoriskt att dricka i bilen. Jag hade inte käkat nåt på hela dagen + varit och sprungit + ögonbindel + lätt att bli åksjuk. Trodde jag skulle . Men satt där så snällt och drack, åkte med bilen och jag hade ingen som helst aning om var vi var påväg. Killen som pratade i bilen sa typ "dom borde sätta upp skyltar för vilda kor" och frågade om vi skulle ta upp liftarna som stod där framme. Hursomhelst så kom vi då tillslut fram, killen ledde mig ur bilen och räknade ner samtidigt som han tog av ögonbindeln på mig.

Där stod alla mina finaste vänner och skrek GRATTIS!
Och min haka slog ner i backen och jag hade ingen som helst aning att dom skulle göra nåt sånt här. Helt ovetande har jag varit hela tiden, och tydligen har dom planerat det här i typ två veckor.

Kvällen fortsatte hos Ida och var hur kul som helst, spårade nästan lite! SJUKT KUL IAF :)

Har inga bilder från kvällen, hade ju liksom ingen kamera med mig.
Men nån av mina friends har väl förhoppningsvis det ;)
Så håll utkik!

Behöver jag ens nämna formen på alla på träningen dagen efter?


Eller den bilden hade jag! Jenfi suuuupergoda tårta ;)

Allt för mig. PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, vem körde dig? :D

2010-09-15 @ 17:28:16
Postat av: Lina

Malins bror och hans kompis var det som pratade med mig ;)

2010-09-15 @ 17:29:12
URL: http://linabergeskanstano.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vill ha en lagfest nuuuuuu! :)

2010-09-16 @ 14:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0