I know you think it's more than just bad luck

I fredags firade vi Evve J! Bestämde mig redan innan jag åkte dit att jag skulle ta det lugnt. Var en trevlig kväll med nya människor, även fast jag var hemma i sängen redan halv ett. Tror däremot att Evve hade en heeeel del att städa dagen efter, eller? ;-)


charmig bild på mig och evve för två år sen!

Har jobbade lördag. Efter jag slutat for jag och Nille på rammelberget och plågade oss lite, ousch så jobbigt det var. Efter det bastade vi och sen käkade vi pizza och bara degade i soffan hela kvällen, mys! ♥

Imorse var det träning och efter det jobb :-) Nu har jag precis käkat lax och potäter. Jäkligt gott! Ikväll blir det bara mys.

Sista skolveckan innan praktiken väntar :-)


♥ ♥ ♥

PUSS

Kommentarer
Postat av: Evelina

Nejnej, jag städade ingenting! De fick andra sköta ;-) Haha, jo sniiiigg bild!

2010-10-11 @ 09:22:16
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0