Home sweet home

Äntligen hemma igen! Finns det något skönare än att komma hem och sova i sin egen säng? Jag tror fan inte det. Måste vara det bästa som finns.

Lägret har väl ändå varit helt okej. Även om jag hatar att åka på såntdär. Känns ju alltid som att man kan mycket bättre, att man inte får visa vad man egentligen kan. Dom verkade iaf vara nöjd. Sa att jag har bra spelsinne, är orädd, spelar lugnt och skjuter bra. Vad jag måste förbättra är dom första snabba skären och att inte ha allt för höga krav på mig själv! Hade nog inte kunnat säga det bättre själv tror jag :-)


NM i Nora i februari

Direkt jag kom hem for jag och hälsade på mosters kille! Han växer så det knakar, 6 kilo, 2 månader. Fattar ni?! ;) Sen hade mamma och pappa tillagat fläskfilé och potatisgratäng - mm mm mmmm! Sjukt gott alltså.

Nu ska jag börja avrunda, dags för lunch på stan med Malle & Evve J!
PUSS OCH GOSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0