Bandyläger

Hej mina vänner! Sitter på flygbladen från Landvetter och är påväg in till Göteborg. Bloggar från telefonen vilket kan leda till ett eller tio stavfel. Ska på läger i Trollhättan hela helgen och jag känner mig så taggad.. Elleeerr? Det brukar ju bli bra i slutändan iaf!

Ser just nu Liseberg på min vänstra sida och hade inte varit fel att vara där. FAN så roligt :-) visst Ida?

Hursomhelst så kommer jag ligga död som en säl kommande fredag. Har då tränat 12 dagar i rad, 17 pass utan vila. Tänkte ifall ni ville veta!

Förhoppningsvis hinner jag träffa Riina typ 1,5 h på söndag, hoppas det iaf!

Väldigt osammanhängande inlägg måste jag säga..
Men whaeva, nu kör vi! :-D TAKE CARE


Kommentarer
Postat av: Idde

JA, fyfan va kul.. Elleeer... ;)

2010-10-01 @ 12:17:05
Postat av: Eveejj

jo det gjorde han! Och nästa fredag äre fest ;)

2010-10-01 @ 20:11:44
Postat av: Malin

Jaa, nästa helg äre fest!!

2010-10-03 @ 20:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0