Nytt puder

Läste Hannahs blogg och fick tips om ett mineralpuder som heter Tikei.
Har änvänt mineralsmink tidigare inte varit något big fan av t.ex i.d.puder för har tyckt att det har täckt så dåligt. Men då läste jag Hannahs inlägg om detta smink och hon påverkade mig verkligen. Så jag beställde hem en burk och är supernöjd :-)

Läs Hannahs inlägg här!

Jag valde färg nummer Peach 4.
Peach ska täcka hudtoner som går mot rött/rosa.

+ också för att det var så billigt!
129 kr för en burk :-)




Kommentarer
Postat av: Hannah

Vad bra att du tyckte om det, är också nöjd. Borsten är så mjuk och skön :)

2010-11-25 @ 13:43:16
Postat av: larsson

China White?

2010-11-25 @ 13:49:07
Postat av: Riinis

hahhaa, jag veet! MEN, jag tycker ändå vi är rätt söt på den bilden ;)



PUSS!

2010-11-25 @ 13:59:56
URL: http://riinaosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0