Memories

♣ När jag och Regga spenderade mycket tid med varandra! Typ när hon tejpade fast mig i stolen, när jag pratade i sömnen, studsmattefilmer ;-)
ha-ha
, shit vad kul vi hade!



♣ Alla tokigheter jag och Elin haft för oss. När vi bestämde oss för att köra en no sleep innan skolan. Tora ringde förtvivlat till mamma och frågade "vad flickorna egentligen hade gjort under natten?" ;-)

♣ När jag och Adde fick en fixidé att vi skulle gymma
klockan fem på morgonen, vad fan tänkte vi med?

♣ När jag och pappa åkte lift i dundret och pappa frågade om
killarna som hade kört fast i skogen ville ha hjälp. "RING POLIA".

♣ Våra första fyllor(jag, elin, ida) ha-ha!

♣ Gothia Cup, Assi IF F93

Finns så mycket mer!
Återkommer :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0