Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingentiiiiing

Idag har varit en bra dag :-)

Vaknade klockan nio och startade dagen med en brakfrukost. Ägg, bacon, stekt korv! Mm mm mmm. Sen fick jag äntligen bort min gräsliga utväxt! Finally, tack mamma! ♥

Efter det träning. (Dagens minus kanske). Snö-jävla-storm ute!
Mindre kul det alltså, men what to do liksom?!?

Sen till dagens höjdpunkt. Personalvård (läs: personalfest) på centrumvägen :-) Bastu, pizza, lekar, singstar, Janne (en klass för sig).
Ja, vilket roligt gäng alltså :-)


Sara har även ritat på mina fötter idag,
ganska coolt var det faktiskt, kanske ett ställe
man skulle kunna tatuera sig på? ;)



Nu ligger/sitter jag här i sängen och insåg precis att klockan var
på tok för mycket! Dags att sova så man får ut
något vettigt av morgondagen!



Godnatt mina nära och kära ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0