Landslagsuppdrag

Nu är det dags att dra på sig landslagströjan igen! Ska bli superkul och känner mig riktigt taggad. Endast en liten förkyldning som spökar, men det ska inte få sätta stopp för mig ;-)

Imorgon åker jag, mamma och pappa till Stockholm för att spendera hela dagen där. Shoppa, shoppa, shoppa! Vi sover på hotell och på torsdag träffas hela laget och så ska vi träna i Solna. Sen åker vi båt över till Finland och slutligen buss till slutdestinationen Lappeenranta. Där ska vi spela cup mot Sverige & Finlands A-landslag (jag är med i Sveriges F-19). Ska bli riktigt kul. Något som även är värt att nämna är att våra finska tjejer och är med i Finlands lag.
Kalix levererar liksom ;-) he-he



Så nu lär ni inte höra från mig förrän på måndag!

Wish me luck :-)

Sköt om er! ♥


Kommentarer
Postat av: mommo

Ja, Kalix har levererat den bästa

Kram

2010-12-03 @ 21:19:29
Postat av: Leia ♥

Trist med förkylning :S

2010-12-06 @ 14:50:13
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0