Andra november

Idag har jag, Ida och Milo varit i Luleå. Jag bestämde mig redan innan vi åkte dit att jag åkte dit för att köra barnvagnen och inte spendera en krona. Kom hem 33 kr fattigare, festis & sportlunch ;-) Okej för min plånka iaf!

Rolig grej: Ida matade Milo innan vi åkte från Luleå och så fort vi satt han i bilen så började han skrika. Han skrek så han var alldeles högröd och sjöblöt i svett. Så Ida svängde in i en korsning och skulle mata han. Under tiden kommer det ju såklart en bil bakifrån som skulle ut på E4. KAOS! "GE MIG UNGEN OCH FLYTTA BILEN" haha, paniiiik! Men det löste sig på bästa sätt ;-)

Förresten har min snygga bästis blivit brunett,
kolla in puddingen ;-)



Nu ska jag typ jogga en sväng, strecha lite,
köra lite mage och sen avsluta med en bastu!
Jobb onsdag, torsdag, fredag :-)

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0