24 maj

Hejhopp! Idag har jag kommit fram till att jag har 3 riktiga skoldagar kvar. TRE jävla dagar. Ettan har bara svischat förbi, har knappt hunnit med själv. Nu är det kind of fullt upp.

Tisdag: körskolekurs grejsimojs
Onsdag: Skola + jobb
Torsdag: Skola + jobb
Fredag: Skola + jobb
Lördag: Jobb
Söndag: Packa och Turkeeeey!

När fan ska jag hinna åka till Haparanda och köpa sommarkläder?!
Finns inte ens tid till det. Just nu har jag sån fruktansvärt allergi så jag orkar inte göra nånting. Speciellt då jag både är i skolan och jobbar timmarna efteråt. Somnar som en klubbad säl direkt jag kommer hem. INTE OK med denna hosta och kli i ögon och näsa..

Ska bli så gudomligt skönt att åka iväg en vecka och bara jäsa i solen och inte ha några måsten eller nån skola att stiga upp till på morgonen. Förhoppningsvis bli lite brun också. Längtar, längtar, längtar! Gäller bara att ta sig igenom denna vecka :)



Sen kommer vi hem igen och då är det bara sista skoldagarna + balen. Är redan nervös..

Nu ska jag fortsätta plugga lite!

Vi hörs va, pussis





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0