Sjätte maj

När jag är sugen och träna och verkligen vill göra
det och väl har kommit igång ganska bra med träningen,
då blir jag alltid sjuk eller skadad på något vis. ALLTID

VARFÖR VARFÖR VARFÖR?!

Först ryggen och nu en jäkla förkylning!

Får ångest när jag ser alla andra träna och röra på sig.

Men imorgon.
Sjuk eller frisk, trött eller pigg, glad eller sur så ska jag röra på mig.
Så är det bara.

Skit i det nu.



Hjärtat har skrivit på för Haparanda/Torneå och ska spela i elitserien till vintern.
Gud så roligt, och fy så duktig han är ! ♥



Annars har jag väl inte så mycket mer att berätta.

Ska till Haparanda imorgon och i helgen ska jag umgås med mina stjärnor:)

PUSS OCH GO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0