Fredag 28/5

Hejhopp! Veckan har minst sagt varit hektisk. Jobb, plugg och hjälpt Ida och Ronny med flytten. Kommit på mig själv att jag inte ens ätit lagad mat vissa dagar. Inte ok!

Snart åker vi och jag har ingen jävla aning om vad jag ska ha med mig. Det får bli morgondagens problem! Lite ledsen på ögat för att jag har dragits med denna hosta i snart 3 veckor.. Har knappt kunnat träna alls. Typiskt när man kommit igång, så får man börja om från noll igen. Nåja, jag hinner ju :)

Nu är det så att jag vill ha tips på bra låtar!
Så jag har nånting att lyssna på i Turkiet :)

Här är mina nya favvosar iaf:

Cheryl Cole - Parachute


Katy Perry - Use your love


Nå inte mycket mer att komma med!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Fegon

Skärpning nu. Det står för lite Fredrik i din blogg. Kräver nästan att det finns något om mig... minst en gång i veckan... det känns som att jag kan kräva det, med tanke på hur fantastiskt cool jag är.

2010-05-29 @ 18:00:58
URL: http://fegon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0