update

SM-GULD, SM-GULD, SM-GULD

(uppmanar er alla att det är ämnet min blogg kommer att handla
om närmaste halvåret, kanske mer om det vill sig riktigt illa)


Fredag:
Genomgång




Kalix/Karlsborgs Flickor 17's lördag 20/3:

  • Frukost 06:30. Jennifer har ingen matlust, är likblek i
    ansiktet och nervös så hon sitter vid bordet och
    småtuggar på en macka som växer i munnen.
  • 07:30 avfärd mot Studenternas IP.
    Tre i laget håller på att skita ner sig i
    bussen av nervositet (nämner inga namn).
  • 08:00-08:50. Uppvärmning, pepp och musiken på max!
  • 09:00. Lineup, nationalsång, lagfoto.



    Matchstart.
    Underläge 1-0, underläge 2-0. 2-1 Sussu, 2-2 Amanda. PAUS.
    3-2 Evve S, 4-2 Amanda, 5-2 Sussu, 6-2 Viklund, 7-2 JAG,
    7-3 straff orsakad av EVVE J, 8-3 Sussu "aj min rompa".



  • SMGUUUUUUUUUULD! Lycka, skrik, tidningsintervjuer,
    radiointervjuer, lagfoton, sälen, prisutdelning.
    SÅN SJUK GLÄDJE!



  • Och såhär firade vi!


    (....och en sjuhelvetes fest väntar på lördag)

  • Damfinalen. Kamratmiddag med saik.
    Sen riktig gala med mamma och Camilla.



    Till er som undrar så fick Camilla priset som "Årets flickspelare".
    Hon var absolut värd priset men jag är otroligt glad att vara en av Sveriges tre bästa flickspelare. Tycker det är en bragd att bara bli nominerad. Så är inte så särsklit besviken..

    ..FÖR JAG HAR FÅTT TA SM-GULD MED SVERIGES BÄSTA LAG I HELGEN.
    SÅÅÅÅ JÄVLA NÖJD OCH STOLT JAG ÄR ALLTSÅ!
    JAG ÄLSKAR ER ALLA TJEJER ♥



    Länkar till tidningsartiklar;
  • http://www.nsd.se//nyheter/artikel.aspx?ArticleId=5254673
  • http://www.nsd.se//nyheter/artikel.aspx?ArticleID=5257078
  • http://kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?articleid=5310312


    STORT TACK TILL ALLA SOM GRATTAT
    OCH STÖTTAT OSS I VINTER ♥
    Ni är guld värda!





    Godnatt kära bandyvänner


Kommentarer
Postat av: Din käre bror

WEEEEEEEEE \o/

2010-03-22 @ 22:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0