I'll be the last one on the dancefloor

Godkväll!

Har haft praktik hela veckan, på centralkiosken för er som inte visste.
Trevliga prickar som jobbar där, så mina extremt långa dagar (10-15) går hemskt fort!
Och jag lär mig, sakta men säkert hur det fungerar.
Jag och Fredrik har även spelat basket, och jag tror jag vann.
Eller jag vann. Klart jag gjorde.

Igår och idag har jag spenderat tid med mina vänninor ;)
Kvalitétstid? Blir inte allt för ofta nowadays.
Igår fikade vi och idag har vi färgat hår.


söt bild från sommaren

Sitter för tillfället och skriver handlingslista.
Lagfest imorgon, mycket som ska fixas.
Men kul ska de bli. Tema: färgglatt
GULDFEST

Har även tvättat mitt löshår.

Lite vuxen poäng till mig ändå.
Har faktiskt blivit ganska skötsam.

Men imorgon ska jag dricka alkohol som alla andra ungdomar,
så då ryker vuxenpoängen igen! VEM FAN BRYR SIG? ;)

...och hur ska ni fira?
- DET BLIR EN SJUHELVETES FEST!

och det kan ni räkna med

lär inte vara den sista heller ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Fegon

Fredrik klickar Ogilla. Eftersom att han vet att han faktiskt vann

2010-03-27 @ 01:42:19
URL: http://fegon.blogg.se/
Postat av: Lina

Fredrik ljuger. :(

2010-03-27 @ 11:07:37
URL: http://linabergeskanstano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0