galen kväll

Lördag!
Tema: färgglatt

Till och börja med riktigt god mat,
tacos och en hel bunt med färgglada  SNYGGA brudar.




Sen massa lekar, frågesporter.
Och mitt lag kom på en hedrande andra plats.
(Var för att jag höll i frågesporten, inte medverkade)

ölspel

mera lekar
försökte oss på charader
men det gick då inte alls

ingen kom på skivstång,
utan det blev

mp3stång
ipodstång
musikstång

men aldrig skivstång
det är inte alltid så lätt

så vi gav upp!

Dans - seriös träningsvärk i vaderna nu..
och en heeeeel jävla deeeeel SMGUUUUUULD skrikande,
TROR att det var där min röst gick och gömde sig.
Vet inte vars den har tagit vägen,
hittade den inte ens när jag städade igår...





kanske kvällens roligaste bild?
frågan är vad jag och Ida håller på med...




Sen droppade det in lite mer välkänt folk. Roligt.

Sen drack vi något knallblått..
Och efter det gick det åt pipan för några stycken

men shit happens?
eller jenfi?

jag fick iaf agera rörmokare
och jag var en jävel på det ;)

jag hade iaf jävligt roligt

min kamera har slut batteri så fick bara in första halvan
av bilderna på datorn, den bästa delen kommer vid senare tillfälle

så summasumarum:
EN RIKTIGT JÄVLA SUP(A eller E välj själv)R FEST
när kör vi en repris?!

Kommentarer
Postat av: Evelina

När som helst;)

2010-03-29 @ 22:37:53
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sånt är livet! :)

2010-03-30 @ 10:42:35
Postat av: Jenfi

Du var en jäkel på att rensa avlopp,tror att jag ska hyra in dig nästa gång jag får stock! ;)

2010-03-30 @ 10:46:16
Postat av: Ida

självklart kör vi en repris!

2010-03-31 @ 11:20:56
Postat av: Ida

Repris är ett måste!

2010-04-02 @ 15:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0