där elden falnar med fortfarande glöder

Nu, första dagen på två veckor som jag får ta det lugnt. Tränat/spelat match i stortsett varje dag i två veckors tid. Räknade att det kanske var 16 pass eller något sånt? Bandy, styrka och kondition. Kroppen är ganska urladdad. MEN, jag älskar att träna och ett extra plus i kanten är att jag har blivit kvällstrött, vilket leder till att jag är morgonpigg - och fan så skönt det är!


sötbild från förra vintern ;)

Hursomhelst så får jag nästan ångest för att jag inte ska träna idag. Fast ska inte tänka så, för nu är det dags att ladda om batterierna för VI SKA SPELA SM-FINAL PÅ STUDENTERNAS! Efter helgens semifinaler är vi vidare - fyfan vad gött ;) Ska bli så grymt roligt! Är så otroligt STOLT över alla, varenda liten kotte i vårat lag, men framförallt över min pappa som lyckas med sitt sätt att träna och att inspirera oss till att vela gå långt! Nu får vi bara hoppas att det räcker hela vägen och att vi kommer hem med en guldmedalj.


papsi och jag i usa

nåja, dags att tillaga någon middag :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0