tjugofjärde juni, snart midsommarafton

"Oj vilket vackert vädret!"
Haha, skrattar bara jag tänker på det.

HEJ! Igår var jag, mamsen och Ida till Luleå. Ida skulle på snabbvisit på sjukhuset så vi hängde på. Var endast på storheden däremot, fick iaf med mig en jumpsuit hem :)



Fast en svart, men hittade inte den bilden på HM.

Till det lite värre då. Fick en 500-lapp av farmor här om dan, och nu är den spårlöst försvunnen.. INTE OK att tappa bort pengar. Nåja, fick min lön idag iaf som plåster på såren. Den dyker säkert upp!

Imorgon är det midsommarafton, ska bli så roligt! Midsommar börjar vi alltid med fotboll och brännboll tillsammans och sen massa god mat hemma hos oss och kubb, blåsrör och sånt roligt på kvällen! Ska bli så roligt :) Midsommar tycker jag att man ska fira tillsammans med familjen!

Hejdåååååå!

Kommentarer
Postat av: I

LINA! fusk.. Den där vill jag ha.. ;( ;);) Avis..

2010-06-24 @ 15:27:25
URL: http://stenmanida.blogg.se/
Postat av: Riina

Mena! Ida, jag säger desamma - avis, vill också ;)

2010-06-24 @ 17:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0