tjugonde juni, inte ok!

Fort var denna helgen över! Inte för att det gör något, är ju ledig till på fredag :) Igår var vi hos Riina och spelade spel och bara pratade. Hur trevligt som helst. Jag och Malin for in på området och precis när vi kommer dit så öppnade sig himlen och vi blev sjö-jävla-blöta! INTE OK. Så då for vi och raggade med Ylva en sväng och for på nån fest i Bredviken. Sen tillbaka till Riina och åt glass och hallon och sen tillbaka till området.

Mer folk då och inge regn. INTE OK men gamla lärare som pratar om andras ligg! INTE OK med fulla gubbar som viskar Malin i nacken. INTE OK med gummisulor i skorna när det regnar.

INTE OK åt så mycket mer...! eeeeeellllllller? ;-)

Idag har jag, Ida och Ronny varit på en liten tripp till Happis. Medans dom kikade på barnvagnar gick jag runt på barnens hus och kollade leksaker, spel och sånt. Vilken jäkla nostalgiupplevelse alltså :) Mina vänner böcker, Kittyböckerna, "vem där?" och så mycker mer! Blev som sju år på nytt.

Nu sitter vi och ser på fotboll...........

som vi gör varenda jävla kväll.......

jätte roligt, verkligen........

men jag älskar dig iaf hjärtat!



Nu blev det ännu ett inlägg utan bilder.. Men blogg.se vill inte samarbeta :(

Puss och go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0