tjugoförsta juni, slut som artist

Började dagen med lunch på valhall med hjärtat och storebror.
Sesamstekt fläskfile, var faktiskt mycket godare än det låter.

Igår sa mamma: - Lina det är två veckor sen vi kom hem från Turkiet och du har inte packat upp din resväska ännu! DET ÄR INTE OKEJ

OOOOOPS...
Så det har jag ägnat mig åt idag. Packat upp den där rackarns väskan, städat mitt rum ordentligt. D.v.s dammsugit, bytt sängkläder och torkat damm! Mer än välbehövligt.. Jag ♥ stökigt rum. Har även städat övriga huset. Lite pluspoäng hos mamma där också! Ha-ha ;)

När pappa kom hem från jobbet for vi ut och sprang. Första gången på kanske 1,5 månad?! Jag dog.. Rammelberget också, ingen mjukstart precis. Kommer inte kunna gå imorgon, men det är väl värt det antar jag :) Efter löpturen belönade vi oss med en middag på Vikingen, inge fel i det! Har även postat några viktiga brev idag.

Städat, sprungit, postat brev = massa vuxen poäng. ellllleeeer?

Jag och Nille har blivit pensionärer, vi löser korsord. HELA TIDEN.
Har precis varit och köpt oss varsin krysstidning. Helt normalt va?



Nåja, nu ska vi kryssa ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0