tjugoandra juni, this time for africa :)

Halloj! Har sovit på tok för länge idag. 12.30 slog jag upp mina grön/bruna och tog mig inte upp ur sängen förrän 14.00. Gudomligt skönt men shit vilken ångest när man inser att halva ens lediga dag har man sovit bort. Kände att det var dags att ta tag i det hela så tog ut mina kära vovvar på en prommis och sen for jag på stan med hjärtat. Han köpte en superfin hallonröd jacka och jag hittade en också. Däremot köpte jag inte min, måste fundera.. Men tror nästan att jag måste ha den ;)



Eller vad tycker ni? :)

Nu ska jag dricka te och äta skorpor!
Sen krypa ner under täcket med hjärtat ♥ myyyyys!

puss och go

Kommentarer
Postat av: R

Go for it!

2010-06-22 @ 21:22:56
Postat av: Idis

säger detsamma! Den var nice ;);)

2010-06-22 @ 21:29:09
Postat av: I

Nog för att du som är schnygg i allt, men den var verkligen jätte jätte fin Pilli ! Hjertar dig <3

2010-06-22 @ 22:57:00
URL: http://idabergeskans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0