femtonde juni, hard work work!

Hej gott folk! Nu har sommarjobbet börjat, eller det har väl börjat för länge sen, men nu har det börjat på riktigt får jag väl säga! Och jag stormtrivs och känns så bra att det är i stort sett hela sommaren. Men pengar framförallt. Sthlm i slutet av sommaren tjejer? Eller gbg? ;)

Undra när fröken Lina ska ta tag i sitt liv och börja träna....?

Imorgon blir det jobb och sen vet jag inte, sugen att träffa mina tjejer :)



Goa tjejer! ♥



För någon dag sen fick jag mig en rejäl tankeställare. Och jag har nog kommit fram att efter alla dessa gånger orkar jag inte ta någon mer skit och att jag klarar mig bättre utan dig. Alltid på dina villkor, bara när du har tid.



Inte tid att sitta här!

PUSS



Kommentarer
Postat av: Idis

Haha, den frågan undrar jag också.. När fasiken ska man orka börja träna? ;)

2010-06-16 @ 11:44:49
Postat av: Riina

GBG!!!!!! Inge snack om den saken ;)

2010-06-16 @ 15:03:44
Postat av: Lina

Ja seriöst Ida.. Pappa gnäller varje dag, måste nog börja nu ;)



JA bra Riina, då var det bestämt! ;)

2010-06-16 @ 22:10:55
URL: http://linabergeskanstano.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, alltså seriöst.. Jag måste fan också ta tag i den biten. Kom inte ens ihåg sist jag var ute och sprang..



Hörni, Jag hänger också med till Göte ! ;););) puss!

2010-06-17 @ 11:26:30
Postat av: Jenfi

Ni får inte lämna mig hemma själv så nog tänker jag komma med också! :)

2010-06-17 @ 11:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0