elfte juni, skolavslutning ♥

ÄNTLIGEN SOMMARLOV! ♥

Måste säga att ettan har swichat föirbi. Hoppas resterande år går lika fort. Avis på alla som tar studenten! Jag vill också :) I förrgår gick vi balen. Så himla kallt alltså! Stelt och trist till en början (och världen är full av idioter), men sen tog det sig och blev riktigt roligt, avslutade kvällen på B4 innan vi åkte hem och sov :) Bilder kommer så småningom då jag fått sladden av Ida.

Här är några bilder jag snott från Facebook!


Foto: Hilda Bergdahl


Foto: Jennipher Nilsson


Foto: Johan Söderlund

Hoppas att det inte gör något att jag snodde dom ;)

Har varit på våran egen skolavslutning idag och tagit emot nå pris för att vi tagit SM-guld, inte illa. Nu ska jag städa undan här och sen måste jag göra mig iordning. Har tre stycken vi ska till efter utsläppet! Direkt efter det måste jag skynda mig till mina brudar. S-T-R-E-S-S! Den här kvällen kommer bli grym, känner det på mig ;)


Jajuste, glömde ju.. Fredrik är bäst!!!!!!
Eller är han det? ;o

Nu ska jag bränna lite skivor och sen hoppa i duschen!

Hoppas att ni får en trevlig kväll, för det ska jag ha iaf ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0