artonde juni, fredagsmyyyys

Godkväll!
Skönt med fredag! Kvällen har bestått av fredagsmyyyyys med hela familjen samlad (Tarmo också!). Grillat, jordgubbar och glass, godis.. Ja allting i stort sett! Kan säga att jag har ätit så mycket så kommer nog mest troligt inte behöva äta något på hela nästa vecka.. Typ ;-)

Har som sagt jobbat hela veckan. Har gått bra, börjar få ganska bra koll på läget nu iaf. Men shit vilken omställning det är jämfört med skolan. Gå/stå HELA dagen, 8-9 timmar. Kroppen är inte van vid det, mina hälar tog slut på tisdag så fick införskaffa mig ett par nya sulor! Sen har vi haft rea igår och idag så har varit full rulle hela tiden. Men det är kul!

Nu sitter jag här i soffan med mamsen och storasyster och tarmis (;-), har snott Jeppes nya MAC. Ganska stilig dator faktiskt. Nåväl, ledig fram till nästa fredag, då jobbar jag 5h, eller om det var 4. Sen midsommarfirande och efter det drar det igång på riktigt, inte många lediga dagar, men pengar! ♥
Kalixdagarna i helgen också, ska hitta på något med mina flickor imorgon!

Har ingen bild att bjuda på när jag är på denna dator, hatar att läsa blogginlägg utan bilder. Segt, orkar aldrig läsa då! Men hoppar ni orkade ta er igenom de får rader jag hade att bjuda på ;-)

Gå och lyssna på Rihanna ft. Eminem - Love the way you lie!
Såååå jäkla bra låt ♥

POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0