9 juni

Hittade lite i finland igår iaf. Dock har dom alltid så jäkla dåligt på HM där, irriterande. Nå dethär fick följa med mig hem iaf!



Örhängen och två tubtoppar också, men orkar inte ta fram nå bilder.

Nu är skolan slut! Fyfan så skönt och som Jennifer sa så MÅSTE det ju givetvis firas, och det kan ni ju räkna med. Fifaaan! På fredag måste vi fara på avslutningen.. Endel segt! Som att man inte har nog mycket att göra under fredagen. Nåja, det är inte lätt när man vinner SM-guld ;) haha! Ganska bra vi är ändå! Så jävla grymma. BÄST i Sverige!

Ikväll är det balen, och jag är faktiskt nervös. Vet inte varför. Nog kommer det ju säkerligen gå bra, men ändå. Sitter då här i soffan och tar det lugnt, medans alla andra nog redan är i full gång och fixar sig. Nåja, kommer vara väldigt enel hela jag idag. En kort klänning och bara enkelt hår. Känns mycket mer jag än att gå i nån lång klänning med värsta frillan, inte så jag och inte så bekvämt! Nä nog vet jag det blir bra :)


Hejbarahej!

Kommentarer
Postat av: jessi

vart kommer skorna ifrån ? :)

2010-06-21 @ 22:19:19
URL: http://babybrownie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0