tjugosjunde juli

Jävla svensksommar, så jävla irriterande. Ledig måndag och idag så tänkte jag att jag skulle få sola. Men nej. Mulet. 

Trevlig inledning. Gör ett nytt försök!

HEJ! :) Även om vädret har varit dåligt så har jag haft det bra iaf. I lördags skulle jag egentligen till Malin med tjejerna, men så blev det inte. Tjorv med skjuts åså. Blidde fest hos Björn istället, roligt till en början innan kvällen spårade.. Totalt. I söndags jobbade jag och mådde piss på alla olika sätt, fyfan! Började väl ordna till sig mot kvällen iaf och vi åkte och hälsade på farmor i stugan och lämnade hennes presenter.



Har inga mer bilder från lördag, endast denna på Anton när han äter champinjonstuvning efter att han förlorat i nå kort grejs ;) Fyyyy vad jag fick skratta.


Igår var vi på myggan och åt. Efter det såg vi Jennifer & Malins match och sen lite mys hos Ida. Och idag skulle vi sola & bada på campingen. När vi kom dit och la oss i position gick solen imoln. VÄRT! Nu har jag precis käkat tacos och på en timme äre träning! Första på typ en månad.. IGEN.

Jobb 10 dagar på raken väntar.. Cash!

Torsdag känner jag kan bli en ganska jobbig dag.
Tror att mer än en tår kommer att fällas. FY! Vill inte ens tänka på det. ♥





Nu har ni fått en liten uppdate iaf :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0