Första Augusti

Ny månad, nya möjligheter!
Det är väl så man säger, eller..?

Jag har iallafall bestämt mig att jag ska ta tag i mitt liv nu. Inte för att det har varit något större fel men har inte tränat på hela sommaren och känner mig allmänt bara inte som mig själv. Dags att rycka upp sig! :-)

Känns som att det kommer vara mycket denna månad. Lite jobb kvar, endast 13 dagar faktiskt! En Göteborgsresa med mina underbara tjejor och jag börjar tvåan, shit vad tiden går fort. Kanske att man ska börja fundera på vad man vill med framtiden? Och det bästa av allt är att det ska komma en liten tillökning i släkten. Kan knappt vänta längre! ♥



♥ ♥ ♥ - Mamma Ida, Moster Lina och MORMOR Camilla!
Detta ska bli såååå underbart ♥

Har precis gjort en super-duper mysigt spellista på Spotify och fixat så man kan se det på facebook, gå och kika! Gjorde även en ny design igår, bättre än zebrastilen!

Nu ska jag krypa ner under täcket med min hjärte-vän ♥

Puss & go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0