you know you can't deny it

Dags och blogga igen då.
Sitter i datasalen på skolan, fick tillbaka dataprovet idag.
ALLA RÄTT! Ka-ching. Nu gör vi powerpoint grejs. 

Ikväll ska jag och mamma på bio. It's complicated. 
Tror det är ganska bra, sägs så iaf :)  



Bandyn.... SJUKT LESS!
Min kropp vägrar bli frisk. Så tråkigt och träna.
Ser inget roligt i det när jag inte orkar något.
Ska iaf fara på vårdcentralen och ta massa andra tester snart.
Då ska jag kolla om nånting är fel. För såhär ska man inte behöva må.
Måste blir frisk till landslaget. Plus att jag ska spela sex matcher i helgen.
Ingen aning om hur det kommer gå, förmodligen inte alls..

nåja! dags och fortsätta här nu då :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0