tisdag = ny favoritdag.

Sovmorgon till 11.30.
Sen hade vi prov på Word.
Tror att det gick ganska bra, det kändes så.
Slutade efter det, vilken betyder 1 lektion på tisdagar. Loveli!

Har varit och promenerat en timme idag. Sen for jag och Ida på gymmet.
Biceps, triceps, axlar och bröst, och lite spänst.
Nu har jag precis landat i soffan.
Hade nästan glömt vilken underbar känsla detta är.
Helt slut i kroppen och hur bra det känns när man tränat! ♥

Ätit fiskbullar till middag också! ♥

Gud så många hjärtan det blev nu.
Men det känns så bra i min kropp just nu. ♥
Förutom hostan, men den ignorerar jag stenhårt :)

Ida har satt i löshår med rosa toppar på ena sidan. Jäkligt coolt!


titta vilka ögongodisar jag hittade... :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0