adore you

..och då försvann idéerna om vad man skulle skriva i dethär inlägget.
ALLTID samma sak! Kommer aldrig ihåg nånting av vad jag tänkt skriva.
Sååå, då improviserar vi lite.

Skolan är igång igen och det känns, helt okej, tro det eller ej.
En grej som känns konstigt är att jag börjat fundera
på om jag verkligen har valt rätt linje.
När jag tänker efter så känns det inte så.

I helgen ska jag mysa med världens bästa Ida! ♥
..kanske lite med mitt hjärta också :)

Ska på barnkalas idag, eller barn och barn,
han fyller ju faktiskt tio. Men då är man ett barn.
Hade egentligen tänkt vara med Elin,
men då kom jag ihåg att jag inte kunde.
I R R I T E R A N D E
Får bli nån annan dag.



Hittade den av en slump på youtube.
Länge sen sist. Vilka minnen alltså.
Dåliga minnen, men så bra låt! ♥

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0