won't stop turn tonight

Guuuud så skönt det var att vara ledig igår. Idag har det ju inte heller varit allt för stressigt. Varit och ätit på stan, kebabpizza.. Denna nyttiga vecka började ju bra, fast ne. Det gjorde den ju inte.. 

However - lite gnäll då. Min kropp funkar fortfarande inte. Igår på träningen skulle vi köra långa åkningar. Jag gjorde en, mitt hjärta började banka som om det höll på att sprängas. Blev helt svart för ögonen men tänkte att jag fortsätter. Så jag åkte en till och alla kraft for ur benen, orkade inte hålla mig själv uppe och ramlade ihop. Svimmade inte, men kraften bara far ur mig. Började stört lipa bara för jag blev så rädd. Less på detta, kommer det nånsin att att slut? Undrar vad fan som är fel på mig. 

Min dator har gått sönder.. Tur jag kan spela hjärter iaf. 

Ikväll blir det fika på villavägen.
Krille fyllde år igår och morfar i söndags, så grattis till dom :) 


Krille på midsommar
Nu ska jag pysa, ciao!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0