so tell me how it should be

Nu har Nille åkt iväg på bandyresa igen. Det är så jävla trist när han åker, för då måste jag sova själv. Vilket är typ det värsta som finns, kan inte somna. Imorgon tror och hoppas jag att nån av mina kompisar vill sova här. Annars ska jag sova själv i huset, räkna med att vovvarna sover med mig i sängen då isåfall.

Jag har inte tränat ordentligt sen i måndags. Blir tokig av att bara sitta still såhär. Imorgon ska jag försöka ta mig ut och springa en sväng iaf. Fast det är ju så halt blir så lätt att slita sig då. Det suger, BIG TIME. Känner mig inte så manad att springa på nova's löpband heller, där inne dör man i stort sett av syrebrist.

Jag har lite lätt ångest över Adidasjackan jag köpte idag. + att jag köpte en klänning på hansens.
Men nej, så ska jag inte tänka. Borde ju tänka att jag har fått en jävligt snygg jacka och en snygg klänning. Blir irriterad på mig själv. Ser ALLTID det negativa i det hela först. Som Nille sa- "jag har känt dig nog länge nu så att jag vet att du alltid ser det negativa före det positiva". Fan vad hemskt, dags för ändring på det!

Klänningen jag köpte idag;

600;- ordinarie pris.
Jag fick den för 180;-, ka-ching!

Åh, har i brist på annat suttit och kollat på resor. Jag precis som alla andra längtar bort härifrån, till varmare breddgrader bort från all skola, kyla, snö.. Ja allt vad det nu heter! Skulle vara perfekt att åka så man är borta på påsklovet och veckan innan. Lyllos jävla Nille och Riina som ska åka bort. Fytusan vad avis jag är.. Skulle vela åka till Ylläs också, fy vad mysigt.



Nåja, nog skrivet för idag!
TAKE CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0