the man who can't be moved

Torsdagar är verkligen döden. Bara tråkiga lektioner hela dagen + att vi slutar halv fyra. Fast idag var Anita snäll och vi fick sluta tidigare, skönt! MINDRE SKÖNT var när min kära pojkvän puttade mig i en snödriva på vägen hem från skolan, mindre bra humör då alltså..

Var på sjukhuset på onsdag, tog massa prover, gjorde spirometri och fixade nå intyg. Ingenting var fel i kroppen iaf. Kändes otroligt skönt att få det svart på vitt att ingenting var fel. Alla trötthet p.g.a att jag tränat när jag varit sjuk, får väl skylla mig själv. Vilade iaf från träningen idag, nu ska skiten ut ur kroppen. NM snart - tagga!

BILDBOMB






Inte så roliga bilder va.. Tömde bara mobilen :)

Nu ska jag gå och se vad nille och pappa gör.
Puss & go



Kommentarer
Postat av: Evelina

Ja, det var kapitel 4 men det var ju svinsvårt :( ingen i våran klass kunde typ ett enda tal & provet var från 2000? :O



fast jag är ju inget stort geni när det gäller matte :)

2010-02-05 @ 11:51:19
URL: http://evelinaholmqvist.blogg.se/
Postat av: evelina

Haha jag har... zendium!

2010-02-05 @ 13:34:03
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/
Postat av: Idis

men, vilken vacker bild på mig & adde :) MYT. Haha, och zendium!

2010-02-05 @ 14:54:21
Postat av: Jenfi

Zendium=KLOCKRENT!!! Så jävla bra :)

2010-02-05 @ 15:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0