NM i Nora next

Hejhopp! Länge sen jag tog mig tid och skriva här. Vet inte om det har hänt så överdrivet mycket, Bakat en ROSA tårta till Ida, varit på bortaresa med bandyn. En vinst och en förlust. Slutade med en andra plats i serien, helt ok med tanke på hur det gått för oss iår (som en berg-o-dalbana) :) Hade med datorn på resan, ganska skönt. Tyckte nog alla andra också, elllllller? ;)



Nu sitter jag på Kallax, helt själv och väntar på flyget. Jobbigt att åka själv, och sen känner jag ju typ ingen där borta heller, segt! Men what to do liksom, mamma, pappa och farmor kommer ju på fredag iaf :) Ännu mer segt är att jag sen måste vänta 2h på arlanda, sen åka tåg 3h och sen buss 1h. Whatever!

Två träningar på torsdag, två matcher på fredag, lördag och söndag. 8 ispass på 4 dagar = DÖD tjej på lördag! Men det ska bli kul, en riktig utmaning om inte annat.

Nåja, önska mig lycka till!
PUSS OCH GOSS

Kommentarer
Postat av: Evelina

Yiiiiies, det var skönt ;-)

2010-02-24 @ 18:14:26
URL: http://eveliinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0