I'll do anything for you

Hej! Har just varit och promenerat i över en timme med Riina. Så himla skönt väder idag alltså, mysigt när solen var framme också. Det var skönt att röra lite på sig. Glad att jag inte sprang, hade dräpt mig. Har just eldat lite. Nu ska jag dammsuga och plocka undan här hemma så det ser lite trevligare ut när mina girls kommer hit ikväll. Mat, sällskapsspel, B&J, melodifestivalen och bästa sällskapet förstås.
Kommer blir kanoners :)



bild lånad från google

Nu börjar Nilles match. Ska följa den på elitrapport.se. Bra att den sidan finns så man kan kolla hur det går!
Från en sak till en annan. Så har jag sovit som en stock inatt, underbart. Vaknade just före tolv. Då hade mamma och pappa åkt, kollade i hela huset och hittade dom inte. Blev typ ledsen för att dom inte ens hade sagt hejdå :( Mamma och pappas lilla flicka - alltid! ;)

Inte något mer att skriva om just nu.
Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0