I wanna make a memory

Snabbt inlägg bara. Fick träffa Bella idag, hon är så go. Jag kan ta henne om du inte orkar med henne Jenfi, det är lugnt! Efter vi fikat for jag på Team Sportia och hjälpte Ida. Kommit in massa nya kläder som skulle upp på galjar och en massa annat. SJUKT mycket det är att göra där, även om man "bara" tänker att det är en sportbutik. Men det är roligt, så mig är det inte emot :)

Nu ska jag krypa ner under täcket. Själv. Nille åker bort igen.. Trist. Vet inte om jag ska träna imorgon, inte så sugen på att uppleva måndagens accident igen. Men jag vill träna, vill, vill, vill.. Vill träna hårt, vara helt slut i kroppen efteråt, vill känna att det är roligt igen! Men min kropp vill inte som jag vill. Tråkigt nog. NU ska jag inte gnälla mer! Imorgon är en ny dag :)


typ så känner jag åt min kropp.

Ja bra hej!

Kommentarer
Postat av: Jenfi

Det kan du gärna göra, hon är till salu kl 04,00, skriket är på köpet ;)

2010-02-10 @ 20:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0